Nie masz jeszcze konta?
Nagrody
FAQ
-
Gromadzenie punktów
-
Punkty przyznawane są w zamian za:
* Zakup produktów objętych Programem – lista produktów wraz z wartościami punktowymi, jakie możesz otrzymać za ich zakup, dostępna jest w zakładce "produkty"
* Udział w szkoleniach
* Udział w różnego rodzaju akcjach dodatkowych
-
Informacje te dostępne są dla każdego z Uczestników po zalogowaniu na indywidualne konto punktowe w Programie.
Informacja o punktach, które Uczestnik może aktualnie wydać są dostępne na "bloczku" logowania. Znajduje się tam również informacja o całkowitej liczbie punktów zgromadzonych od początku Programu wraz z informacją o aktualnym poziomie w Lidze Mocy.
-
Tak. Okres ważności punktów wynosi 24 miesiące od ostatniego dnia miesiąca, w którym zostały naliczone na konto Uczestnika. Po upływie tego okresu punkty przepadają i nie mogą zostać wymienione na nagrody.
-
-
Odbieranie nagród
-
Nagrody mogą zamawiać tylko zalogowani Uczestnicy Programu za pośrednictwem strony www Programu.
W celu zamówienia nagrody należy przede wszystkim posiadać odpowiednią liczbę punktów, czyli równą lub większą od liczby punktów należnych za daną nagrodę. W celu złożenia Zamówienia należy wejść w zakładkę „Nagrody".
-
Czas realizacji zamówienia na nagrodę wynosi do 14 dni od dnia złożenia Zamówienia. W tym czasie nagroda zostanie wysłana do Uczestnika na podany adres podczas składania zamówienia.
-
Koszty przesyłki nagród pokrywa Organizator.
-
Status złożonego Zamówienia dostępny jest w zakładce „Nagrody" po zalogowaniu się do Portalu.
-
Aby zamówić kartę, należy zalogować się na swoje konto w Programie, wybrać zakładkę „Nagrody”, następnie zakładkę "Moja Karta VISA" i nacisnąć przycisk "Zamów".
-
W celu aktywacji karty należy zalogować się na swoje konto w Programie, wybrać zakładkę „Nagrody”, następnie kategorię „Karta VISA”.
Należy sprawdzić czy numer wysłanej karty jest zgodny z tym co jest wyświetlone na stronie. Jeśli numer się zgadza, należy nacisnąć przycisk "aktywuj"
-
Doładowania kart odbywają się w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Uczestnika na swoim profilu.
W momencie doładowania karty Uczestnik otrzymuje komunikat mailowy.
-
Informacja o saldzie karty dostępna jest na stronie:
https://companynet.mbank.pl/mt/fragments/prepaid/prepaidLogin.jsp
-
Rekomendujemy wykorzystanie środków z karty zanim straci ona ważność. Karta nie jest automatycznie odnawiana. Jeżeli na karcie pozostały niewykorzystane środki a karta straciła ważność, podczas kolejnego składania zamówienia przelewu wysłana zostanie do Państwa nowa karta. Wówczas prosimy o wysłanie maila korzystając z zakładki: https://www.elektroklub.pl/kontakt z prośbą o przeksięgowanie środków ze starej karty (podając jej numer) na nową kartę. Przeksięgowanie należy zgłosić w ciągu miesiąca od utraty ważności karty.
-
-
Rejestracja
-
Uczestnikiem Programu może być osoba prawna lub osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą w branży elektrycznej lub elektroinstalacyjnej.
-
Ponieważ w momencie gdy stajesz się Uczestnikiem naszego Programu otrzymujesz punkty w zamian za wykonywanie swoich obowiązków związanych z pracą (zakup produktów w hurtowniach).
Punkty możesz wymieniać na wspaniałe Nagordy i/lub doładowania karty płatnicznej. Ponadto masz dostęp do branżowej wiedzy i szkoleń (za które również otrzymasz punkty)
-
Aby zarejestrować się w Programie, należy wypełnić formularz rejestracyjny.
Wypełnij wszystkie Pola, podając wymagane dane i kliknij „Zapisz”.
Udział w Programie jest całkowicie bezpłatny. Po poprawnym zakończeniu rejestracji otrzymasz wiadomość SMS ze swoim loginem i hasłem umożliwiającym dostęp do Twojego konta w Programie oraz wszelkich funkcjonalności portalu www.
-
Uczestnictwo w innym Programie nie wpływa na uczestnictwo w Programie Elektroklub.
Zapraszamy do zarejestrowania się.
-