Nie masz jeszcze konta?

FAQ

  • Gromadzenie punktów

    • Punkty przyznawane są w zamian za:

      * Zakup produktów objętych Programem – lista produktów wraz z wartościami punktowymi, jakie możesz otrzymać za ich zakup, dostępna jest w zakładce "produkty"

      * Udział w szkoleniach

      * Udział w różnego rodzaju akcjach dodatkowych

       

    • Informacje te dostępne są dla każdego z Uczestników po zalogowaniu na indywidualne konto punktowe w Programie.

      Informacja o punktach, które Uczestnik może aktualnie wydać są dostępne na "bloczku" logowania. Znajduje się tam również informacja o całkowitej liczbie punktów zgromadzonych od początku Programu wraz z informacją o aktualnym poziomie w Lidze Mocy.

    • Tak. Okres ważności punktów wynosi 24 miesiące od ostatniego dnia miesiąca, w którym zostały naliczone na konto Uczestnika. Po upływie tego okresu punkty przepadają i nie mogą zostać wymienione na nagrody.

  • Odbieranie nagród

    • Nagrody mogą zamawiać tylko zalogowani Uczestnicy Programu za pośrednictwem strony www Programu.

      W celu zamówienia nagrody należy przede wszystkim posiadać odpowiednią liczbę punktów, czyli równą lub większą od liczby punktów należnych za daną nagrodę. W celu złożenia Zamówienia należy wejść w zakładkę „Nagrody".

    • Czas realizacji zamówienia na nagrodę wynosi do 14 dni od dnia złożenia Zamówienia. W tym czasie nagroda zostanie wysłana do Uczestnika na podany adres podczas składania zamówienia.

    • Koszty przesyłki nagród pokrywa Organizator.

       
    • Status złożonego Zamówienia dostępny jest w zakładce „Nagrody" po zalogowaniu się do Portalu.

    • Aby zamówić kartę, należy zalogować się na swoje konto w Programie, wybrać zakładkę „Nagrody”, następnie zakładkę "Moja Karta VISA" i nacisnąć przycisk "Zamów".

       

    • W celu aktywacji karty należy zalogować się na swoje konto w Programie, wybrać zakładkę „Nagrody”, następnie kategorię „Karta VISA”.

      Należy sprawdzić czy numer wysłanej karty jest zgodny z tym co jest wyświetlone na stronie. Jeśli numer się zgadza, należy nacisnąć przycisk "aktywuj"

    • Doładowania kart odbywają się w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Uczestnika na swoim profilu.

      W momencie doładowania karty Uczestnik otrzymuje komunikat mailowy.

    • Informacja o saldzie karty dostępna jest na stronie:

      https://companynet.mbank.pl/mt/fragments/prepaid/prepaidLogin.jsp

       

       

    • Rekomendujemy wykorzystanie środków z karty zanim straci ona ważność. Karta nie jest automatycznie odnawiana. Jeżeli na karcie pozostały niewykorzystane środki a karta straciła ważność, podczas kolejnego składania zamówienia przelewu wysłana zostanie do Państwa nowa karta. Wówczas prosimy o wysłanie maila korzystając z zakładki: https://www.elektroklub.pl/kontakt z prośbą o przeksięgowanie środków ze starej karty (podając jej numer) na nową kartę. Przeksięgowanie należy zgłosić w ciągu miesiąca od utraty ważności karty.

  • Rejestracja

    • Uczestnikiem Programu może być osoba prawna lub osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą w branży elektrycznej lub elektroinstalacyjnej.

       
    • Ponieważ w momencie gdy stajesz się Uczestnikiem naszego Programu otrzymujesz punkty w zamian za wykonywanie swoich obowiązków związanych z pracą (zakup produktów w hurtowniach).

      Punkty możesz wymieniać na wspaniałe Nagordy i/lub doładowania karty płatnicznej. Ponadto masz dostęp do branżowej wiedzy i szkoleń (za które również otrzymasz punkty)

       
    • Aby zarejestrować się w Programie, należy wypełnić formularz rejestracyjny.

      Wypełnij wszystkie Pola, podając wymagane dane i kliknij „Zapisz”.

      Udział w Programie jest całkowicie bezpłatny. Po poprawnym zakończeniu rejestracji otrzymasz wiadomość SMS ze swoim loginem i hasłem umożliwiającym dostęp do Twojego konta w Programie oraz wszelkich funkcjonalności portalu www.

    • Uczestnictwo w innym Programie nie wpływa na uczestnictwo w Programie Elektroklub.

      Zapraszamy do zarejestrowania się.