Rejestracja
  1. 1. Kto może zarejestrować się w Programie?
    Uczestnikiem Programu może być osoba prawna lub osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą w branży elektrycznej lub elektroinstalacyjnej.
  2. 2. Dlaczego warto się zarejestrować?
    Rejestracja pozwala na udział w Programie, w którym w zamian za zakup Produktów biorących udział w Programie zdobywasz punkty, które możesz wymienić na nagrody z katalogu dostępnego na stronie www Programu. Dodatkowo zyskujesz bezpłatny dostęp do profesjonalnych szkoleń i aplikacji przydatnych w pracy elektryka. Udział w szkoleniach również jest punktowany.
  3. 3. W jaki sposób mogę zarejestrować się w Programie?
    Aby zarejestrować się w Programie, należy wypełnić formularz rejestracyjny. Możesz to zrobić, klikając tutaj. Wypełnij wszystkie Pola, podając wymagane dane i kliknij „Zapisz”. Udział w Programie jest całkowicie bezpłatny. Po poprawnym zakończeniu rejestracji otrzymasz wiadomość SMS ze swoim loginem i hasłem umożliwiającym dostęp do Twojego konta w Programie oraz wszelkich funkcjonalności portalu www.
  4. 4. Dlaczego po wypełnieniu formularzu w hurtowni nie mam dostępu do strony?
    Wypełnienie formularza drukowanego uruchamia procedurę rejestracji, która może trochę potrwać ze względu na konieczność przesłania formularza do Organizatora i wprowadzenia danych do systemu. Najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania formularza przez Organizatora zostaniesz zarejestrowany w Programie, co zostanie potwierdzone wysłaniem wiadomości SMS z Twoim loginem i hasłem umożliwiającym dostęp do Twojego konta w Programie oraz wszelkich funkcjonalności portalu www.
  5. 5. Jestem Uczestnikiem innego programu lojalnościowego w hurtowni, która jest partnerem Elektroklub. Czy mogę zarejestrować się do Elektroklub?
    Uczestnictwo w innym programie nie wpływa na uczestnictwo w Elektroklub. Zapraszamy do zarejestrowania się.
Gromadzenie punktów
  1. 1. Co należy zrobić, aby otrzymać punkty?
    Punkty przyznawane są w zamian za:
    a. Zakup produktów objętych Programem – lista produktów wraz z wartościami punktowymi, jakie możesz otrzymać za ich zakup, dostępna jest tutaj.
    b. Udział w szkoleniach – po uzyskaniu wyniku na poziomie 70% w teście dotyczącym danego szkolenia przyznawane jest 100 punktów. Czas, w jakim naliczone zostaną punkty, nie powinien przekroczyć 14 dni. Szkolenia dostępne są na stronie internetowej w zakładce „Szkolenia” lub tutaj.
  2. 2. W jaki sposób punkty zostaną przypisane do mojego konta?
    Aby zarejestrować się do Programu, Uczestnik jest zobligowany wyrazić zgodę na przekazywanie danych zakupowych z hurtowni do Organizatora. Hurtownie biorące udział w Programie gromadzą dane zakupowe Uczestników w systemie, a następnie udostępniają dane dotyczące liczby zakupionych produktów objętych Programem Organizatorowi, który na ich podstawie nalicza punkty na konta Uczestników. Cały ten proces odbywa się automatycznie, dzięki czemu Twoje obowiązki w programie ograniczone są do minimum, tak aby maksymalizować Twój poziom zadowolenia z uczestniczenia w nim.
  3. 3. Gdzie dostępne są informacje na temat liczby zgromadzonych punktów?
    Informacje te dostępne są dla każdego z Uczestników po zalogowaniu na indywidualne konto punktowe w Programie. Na stronie głównej zalogowanego Uczestnika widoczny jest również „pasek postępu” informujący, na jakim poziomie Uczestnik aktualnie się znajduje. Na pasku tym widnieje informacja o sumie punktów, jakie Uczestnik do tej pory zgromadził bez względu na to, czy część z nich została wykorzystana na nagrody. Takie same informacje znajdują się w zakładce „Moje konto”. Do zakładki „Moje konto” można przejść, klikając przycisk „Moje konto” w prawym górnym rogu strony. Dodatkowo w prawym górnym rogu strony oprócz informacji o Uczestniku znajduje się także informacja dotycząca salda punktowego, która oznacza sumę dostępnych punktów, które można wykorzystać na nagrody w danym momencie.
  4. 4. Czy punkty mają określoną datę ważności?
    Tak. Okres ważności punktów wynosi 24 miesiące od ostatniego dnia miesiąca, w którym zostały naliczone na konto Uczestnika. Po upływie tego okresu punkty przepadają i nie mogą zostać wymienione na nagrody.
Odbieranie nagród
  1. 1. W jaki sposób mogę zamówić nagrodę?
    Nagrody mogą zamawiać tylko zalogowani Uczestnicy Programu za pośrednictwem strony www Programu. W celu zamówienia nagrody należy przede wszystkim posiadać odpowiednią liczbę punktów, czyli równą lub większą od liczby punktów należnych za daną nagrodę. W celu złożenia Zamówienia należy wejść w zakładkę „Nagrody”, wybrać odpowiednią zakładkę, znaleźć interesującą nagrodę oraz kliknąć przycisk „Odbierz za punkty”. Następnie należy wybrać opcję „Przejdź do koszyka” w celu podania liczby sztuk nagrody oraz potwierdzenia Zamówienia. Jeżeli natomiast Uczestnik chce zamówić dodatkowe nagrody, to należy kliknąć opcję „Kontynuuj przeglądanie”. Po zakończeniu wybierania nagród należy kliknąć w ikonę „Prezentu” znajdująca się w prawym górnym rogu, wybrać liczbę sztuk nagród i kliknąć „Zamawiam”. Zamówienie jest wtedy przyjęte do realizacji.
  2. 2. Ile trwa oczekiwanie na dostarczenie nagrody?
    Czas realizacji zamówienia na nagrodę wynosi do 30 dni od dnia złożenia Zamówienia. W tym czasie nagroda zostanie wysłana do Uczestnika na podany podczas rejestracji adres korespondencyjny za pomocą przesyłki kurierskiej na koszt Organizatora.
  3. 3. Kto pokrywa koszt dostarczenia nagrody?
    Koszty przesyłki nagród pokrywa Organizator.
  4. 4. W jaki sposób można sprawdzić status złożonego Zamówienia?
    Status złożonego Zamówienia dostępny jest w zakładce „Moje konto” po zalogowaniu. Aby przejść do tej zakładki, należy kliknąć przycisk „Moje konto” znajdujący się w prawym górnym rogu strony po zalogowaniu się na portalu www.
  5. 5. W jaki sposób mogę zamówić kartę?
    Aby zamówić kartę, należy zalogować się na swoje konto w Programie (jeżeli nie pamiętasz loginu lub hasła, skontaktuj się z nami), wybrać zakładkę „Nagrody”, następnie kategorię „Nagrody finansowe” oraz kliknąć przycisk „Zamów”. Karta VISA zostanie wysłana w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia na podany podczas rejestracji adres korespondencyjny.
  6. 6. W jaki sposób mogę aktywować kartę?
    W celu aktywacji karty należy zalogować się na swoje konto w Programie, wybrać zakładkę „Nagrody”, następnie kategorię „Nagrody finansowe” i wpisać w wyświetlone pole 6 ostatnich cyfr numeru otrzymanej karty. Aktywacji karty możesz również dokonać dzwoniąc na infolinię Programu 22 270 12 79.
  7. 7. Jak mogę wymienić punkty na pieniądze?
    Aby wymienić punkty na pieniądze, należy zalogować się na swoje konto w Programie (jeżeli nie pamiętasz loginu lub hasła, skontaktuj się z nami), wybrać zakładkę „Katalog nagród”, a następnie kategorię „Karta przedpłacona”. W wyświetlone pole należy wpisać liczbę punktów, jaka ma zostać wymieniona na pieniądze, oraz kliknąć przycisk „Zatwierdź”. Wymiana punktów na pieniądze odbywa się według przelicznika 10 pkt = 1 zł.
  8. 8. Kiedy dostanę przelew i skąd będę wiedział, że został on dokonany?
    Przelewy dokonywane są dwa razy w tygodniu (w środę i piątek lub w kolejny dzień roboczy, jeżeli środa lub piątek jest dniem ustawowo wolnym od pracy), pod warunkiem że żądanie wymiany Punktów na nagrodę pieniężną zostanie złożone odpowiednio do godz. 23.59 w poniedziałek i do godz. 23.59 w środę. W przypadku złożenia żądania po tym czasie przelew zostanie zrobiony w kolejnym najbliższym terminie wykonywania przelewów. O dokonaniu przelewu Uczestnik zostanie powiadomiony komunikatem SMS.
  9. 9. Jak mogę sprawdzić saldo mojej karty?
    Informacje o Saldzie Dostępnych Środków na karcie można uzyskać dzwoniąc pod numer 24-goddzinnego Centrum Obsługi Klienta + 48 42 678 05 05. Powyższy numer podany jest także na rewersie karty. Kontakt pod wskazany numer umożliwia również :
    - sprawdzenie historii 20 ostatnich operacji,
    - sprawdzenie statusu Karty,
    - zastrzeżenie Karty.

    Dodatkowo saldo karty można sprawdzić w:
    - Bankomacie, o ile dany bankomat umożliwia przeprowadzenie takiej transakcji,
    - W internetowym Systemie kart przedpłaconych https://companynet.mbank.pl/mt/fragments/prepaid/prepaidLogin.jsp po dokonaniu rejestracji zgodnie z instrukcją podaną na stronie,
    - u akceptantów świadczących tego typu usługę – w formie wydruku kwoty dostępnych środków na dowodzie dokonania transakcji.
Planujesz inwestycje?
sprawdź, ile możesz zyskać!